Kundservice bästa tips:

• Tveka aldrig att ringa oss om du har någon fråga kring din fjärrvärme eller faktura.
• Kundnumret och fakturan är bra att ha till hands när du ringer oss.
• Det finns flera olika betalningssätt: pappersfaktura är mindre bra för miljön och det är lätt att missa en betalning. e-faktura och autogiro är smidigare. Med autogiro dras pengarna automatiskt från ditt konto och det är minst risk att något blir fel med betalningen. Du förvarnas innan om hur mycket som kommer att dras från ditt konto och vid vilket datum. Ring oss om du vill ändra ditt betalningssätt.
• Gör gärna en service- och funktionskontroll av din fjärrvärmecentral inför vintern så att den fungerar som den ska. Det blir oftast dyrare att åtgärda fel under vintern när det är högsäsong.
• Ska du gräva på tomten? Glöm inte att skicka in din förfrågan om var ledningarna går på din tomt. Det gör du via ledningskollen.
• Tänk på att värmeräkningarna blir högre under vinterhalvåret.
• Gå på de årliga kundträffarna! Där får du värdefulla tips och råd och kan ställa frågor till vår personal.